woensdag 30 mei 2012

Ochtendnevel.....


Het was een prima Pinksterweekend. De vroege ochtenduren, zeg tussen 6 en 7, zijn voor mij. Met een kop Nespresso op de hardstenen trap voor het HH genieten van de ontwakende wereld. Het gras glinstert van de dauw, de vogels zingen met honderden tegelijk terwijl de silhouetten van de koeien langzaam zichtbaar worden in de grondmist. Zodra het zonnetje iets hoger klimt wordt de geur van mos en vocht vervangen door de oh zo zoete geur van mei(doorn). De Zwaluwen jagen boven het weiland, dikke Houtduiven scharrelen in het gras en de koeien gaan weer "aan". Even nog genieten met al mijn zintuigen....

8 opmerkingen:

J©NW zei

Een mooie 'wakkerwordenfoto' Miriam.
Fijn te lezen dat je (ook) weer aan het genieten bent. Dat heeft een mens nodig! Gr Jan W

elly zei

Schitterend Miriam.

marjolein vh pl zei

De foto is al om van te genieten, maar je tekst is helemaal SUPER.

hendrike zei

Ook al zo'n vroege vogel. Zelf ben ik niet zo vroeg uit de veren, maar zoals jij het schrijft klinkt het wel erg verleidelijk. Moet ik toch echt de moed eens op vatten en het doen.Maar fijn dat je hier zo van kunt genieten!

boomkruiper zei

Niet alleen je foto maar ook je tekst is adembenemend!

Ank zei

Ooit een boek geschreven??? De goede stijl heb je in ieder geval, het is heel beeldend, ik ruik en zie wat je beschrijft, eigenlijk geen foto bij nodig ;0) maar ook die mag er wezen!

Tiny zei

Dat waren echt geniet dagen met pinksteren.
Heb er heimwee naar.
Mooi die ochtend nevel.

Monique zei

Prachtig!