maandag 7 mei 2012

Gaten graven


Een weekje HH (Huijbergs Huis) heeft me goed gedaan. De uitzichten zijn adembenemend. Ik verveel me dan ook geen moment. Onder het genot van een kopje koffie en begeleid door het uitbundige gezang van honderden vogels zijn de buurstieren een grote bron van vermaak. Nooit geweten dat stieren gaten graven?! De bossen zijn een uitbarsting van voorjaarsenergie. Frisgroen blad, zich uitrollende varens, bloeiende Dovenetels, het zindert gewoon. De mountainbikes staan nog een beetje te veel onder het afdak, maar ach, niets hoeft..... Eerst maar eens een oplossing voor dat pijnlijke zadel. Ik heb plekken gekneusd waarvan ik niets eens wist dat je ze kon kneuzen. Iemand een idee?

7 opmerkingen:

elly zei

Jaren geleden heb ik dat ook gehad, Wouw die botten. Nu ben ik te dik om me daar te kneuzen met fietesen, behalve als je niet van de trap valt hahaha

Monique zei

Wat een prachtige lucht!
Groet, Monique

J©NW zei

Mooie lucht maar ook mooi landschap!
Wat betreft het zadel...raadpleeg een rijwielhandelaar.... Veel succes!
Gr Jan W

afanja zei

Mooi landschap met die fraai opbollende wolken erboven.
Fietsen doe ik al een paar jaar zelden of helemaal niet meer, dus daar kan ik je niet mee helpen. Op naar de rijwielhandel dus. :-)

marjolein vh pl zei

Wat een spectaculaire lucht....prachtig.
En je klinkt weer posotiever, energie opgedaan ?

Tiny zei

Das leuk als je daar af en toen kan genieten in het Brabantse land.
Mooie foto's.
Inderdaad ff naar de fietsenwinkel, waarschijnlijk staat het zadel te laag, dan krijg je pijn.
Succes !!

weeronderweg zei

De oplossing voor zadelpijn is logisch. Je moet wennen aan het fietsen. Succes.