woensdag 18 april 2012

Een tuin met uitzicht....


De Huijbergse kalmte en overweldigende mooie natuur kregen we niet uit ons hart. Het bleef lonken. En na alle verdriet en gevechten van de afgelopen jaren willen we nu leven en genieten met zijn drietjes. De knoop is doorgehakt; we hebben er een weekend- c.q. vakantietuin (met huis) bij. Middenin het bos, tegenover mijn lievelingsven, waar we in de winter door de bomen op kunnen kijken. Eekhoorntjes, vogels, weldadige rust en koeien als buren. Wat voel je je dan ineens weer een bevoorrecht mens.... Kom maar op met dat grote genieten!

11 opmerkingen:

elly zei

Wat goed om dit te lezen Miriam.
Ik wens je alles wat je je maar wensen kunt.

marjolein vh pl zei

Gefeliciteerd
Heerlijk om hier bij te laven en van elkaar en de rust te genieten.
Prachtstek....en al zo chique aangekleed
( En maandag alles gelopen zoals het in jullie hoofden zat ?)

m vh pl zei

@ Voelt duidelijk als een beloning/licht aan het einde, nogmaals gefeliciteerd en genietse

J©NW zei

Lijkt me een heerlijke stek, gefeliciteerd Miriam.
Gr Jan W

Sylvia zei

Dat ziet er heerlijk uit.
Dan komt het vast wel goed met dat genieten! ;-)

Monique zei

Dat ziet er prachtig uit! Dat jullie er maar vele gelukkige uurtjes door kunnen brengen.
Groet, monique

hendrike zei

Wat fijn Miriam,dat zal je goed doen, lekker in de natuur....

Tiny zei

Wat mooi, dat wordt genieten daar.
kan me wel voorstellen dat je de omgeving van Huijbergen mistte.
Maar dit ziet er ook niet verkeerd uit.
Geniet ervan.

Ank zei

Wow blauwe hortensia's met koeien erachter, wat MOOI!!!!!!! ik moet wel lachen als ik lees: vakantietuin (met huis)! Fijn om je zo positief bezig te zien en nu heb je 2 tuinen om te onderhouden en opnieuw in te richten. Hoe staat het met je 'doordeweekse'tuin?

boomkruiper zei

Wat heerlijk voor je en je kent hier natuurlijk alle mooie plekjes

Yvonne zei

Ik kan me voorstellen dat je dit stukje natuur gemist hebt, het ziet er geweldig uit. Fijn voor je dat je er lekker in de weekenden naar toe kunt!
Geniet ervan!!