maandag 19 maart 2012

Onmiskenbaar lente....


Samen met zoon 's avonds nog even eropuit. Het reisdoel was Spakenburg, maar door een verkeerde afslag reden we langs het Eemmeer naar Eemdijk. De reis met het pontje naar de overkant was het absolute hoogtepunt voor zoon, al wilde hij niet de auto uit! Mij werden ondertussen door de aardige schipper (veel te dure) aardappels aangesmeerd. Door het prachtige boerenland via Eemnes met zijn indrukwekkende oude boerderijen weer terug naar huis. De baltsende kieviten, de jolige lammetjes en de geur van verse gier die wordt uitgereden zijn niet te ontkennen; de lente zit in de lucht!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi familieportretje.
Het zonnetje laat hier ook zien dat de lente heel dichtbij is, Miriam.
'k Mag dat wel, die kou ...niks voor mij.
Alleen de schaapjes zie ik niet, maar ik moet nu toch wakker blijven...
Gr Jan W

Jan K. alias Afanja zei

Ha, leuk dat jij de eerste lammetjes ook hebt getroffen.
Het is hier in de weilanden nog vrij stil, maar de eerste weidevogels zijn er weer en ook hier heb ik de eerste lammetjes zien dartelen. Het gaat de goede kant op!

elly zei

Nieuw leven.
Iedere moment nieuw.
Helpt dat een beetje?
Deze foto is weer prachtig.

boomkruiper zei

Hee wat leuk Miriam om jou in 'Tuin' te ontmoeten. Had ooit in 2008 een foto opgestuurd :))
Fijn te zien dat je weer aan het opkrabbelen bent

Monique zei

Ik heb de eerste lammetjes ook gespot. Wat zijn ze toch leuk...
Groet, monique

Lia zei

Leuke foto, vooral grappig om dat het 3 verschillende kleurtjes zijn.
Ja, het is eindelijk lente!!