donderdag 16 februari 2012

Niet onder de 20 graden.....


Afgelopen week, te midden van kou en wit, werd mij de vraag gesteld of ik bereid zou zijn naar het buitenland te verhuizen. Hierover hoefde ik geen moment na te denken; ja graag! Maar wel naar een land waar het nooit onder de 20 graden komt. Meteen ging mijn foto- en tuinhart sneller slaan en gingen mijn gedachten met mij op de loop. Exotische stranden, andere culturen, tropische flora en fauna wie wil dat nu niet? De Chinese Roos die ik eind vorig jaar op Madeira "ving" is toch een stuk beter voor je humeur dan de doodgevroren Rozemarijn die nu zwart en triest staat te wezen in mijn tuin?

7 opmerkingen:

marjolein vh pl zei

Voorpret is ook pret hè ?
En dan gaan wij van stranden en exotische fauna en flora genieten !

Anoniem zei

Ik begrijp je helemaal, maar dan zet ik de thermostaat op 21 en blijf lekker in holland...
Voor jou gaat dat dan op voor de airco natuurlijk, daar in het buitenland....
...onder die palmen, met het zachte geruis van de zee... etc.etc.,

Anoniem zei

Anoniem was -door al dat gedroom over palmen- vergeten te groeten,
bij deze dus: Gr Jan W

Ank zei

Nou ik wil dat dus niet hoor! Ben gek op de wisselende seizoenen die elk wat moois brengen en de echte winters vind ik helemaal super dus laat mij maar mooi in ons eigen kikkerlandje blijven woneen *lol*

Aly zei

Ooo een droom van je gaat in vervulling Miriam.
Laat je ons de volgende winter genieten van heerlijke plaatjes van waar het nooit onder de 20 graden komt.:-))
Ik ben oprecht blij voor je!
Je foto is een en al Vrolijkheid.
Voorpret is al genieten van wat er komen gaat,
Proficiat hoor!
:)

afanja zei

Ik zou de winter toch niet graag willen missen. Ik heb genoten in de afgelopen periode. Sterker nog: ik ben weer helemaal opgebloeid na de grijze en natte december en januari. :-)

elly zei

En dit is wel weer rose van een heel ander kaliber. Maar ook heel mooi.
Ja, naar de warmte, heerlijk, maar ik zou het bekende: de kinderen etc. wel missen hoor.