maandag 16 januari 2012

Behelpen....


Nu ik nog geen actieve tuin heb, en ik de grote collectie Helleborussen die ik de afgelopen jaren had verzameld moet missen, gebruik ik het balkon zolang maar als groene etalage. Vanuit de keuken kijk ik nu op een prachtige nieuwe Kerstroos, en ook Sneeuwklokjes en Crocussen in wording ontbreken niet. En als ze straks uitgebloeid zijn: gewoon de nieuwe tuin in! Misschien dat ik het voorgenomen tripje naar Intratuin maar even moet overslaan; voor je het weet zie ik door de bolletjes het balkon niet meer.....

5 opmerkingen:

marjolein vh pl zei

En heb je veel mee verhuisd ?
En heb je nog een tuin-fotoboek gemaakt ?

Lia zei

Gelukkig kun je dan toch nog een beetje genieten van de blommekes. Straks kun je weer genieten van je tuin, maar dat is nog een hele ondernemeing als ik de foto hieronder zie..pfff...succes hoor!

Sylvia zei

Dus je hebt nu behalve een tuin óók een balkon, of is die maar tijdelijk?
Nou ja, nog even geduld hebben dan maar...
Maar da's vast lastig als je van die groene vingers hebt.

afanja zei

Mooi dat je in ieder geval weer wat kleur en fleur om je heen hebt.
En ach, we weten sinds gisteren weer dat de zon nog kan schijnen, dus dat komt straks helemaal goed met jouw tuin.

elly zei

Ik ben gelukkig niet ziek. Het was een dagboekblad uit 2009 (het stond erboven) en logisch dat jij het met al die verhuis kriebels hebt overgeslagen

Ja en wacht maar even, het is zo koud en gauw genoeg weer voorjaar.