dinsdag 13 december 2011

Dag lieve grote neuzenreus....


Onze Stitch, a.k.a. Comedy Capers Precious Opal, is niet meer. Vanmorgen om even voor 10 uur hebben de dierenarts en ik hem zijn laatste adem uit zien blazen. Een lymfoom, grote tumor bij de lever en een hopeloos leukemisch bloedbeeld maakten dat het niet meer verder kon. Uitgehold en op was hij, mijn mannetje.
Dag lieve, lieve, grote vriend, mijn witte boon in tomatensaus, clown, boef en grote neuzenreus... Wat ga ik je ongelooflijk missen! Vanaf het allereerste moment dat ik een foto van je zag, 1 dag oud, was ik verkocht.... Wat een dijk van een kater was je. Dank voor alle momenten samen, voor het feit dat je zo'n slordige 4 jaar mijn Coonvriendje was. Wie moet er nu met zijn voorpoten in mijn bloemenvazen staan? Zijn grote kop in mijn gezicht en handen duwen? Wie zit er naast mijn bord aan de eettafel? Wie moet ik nu quasi achterna zitten en "pakken"? Wat wordt het leeg en stil in huis zonder jou. Zo'n jonge kater, zo'n oneerlijk gevecht! Ik heb me nooit gerealiseerd dat we zonder jou naar Amersfoort zouden vertrekken..... Nu is er alleen Lucy nog....

16 opmerkingen:

patricia zei

ik bel je zo Miriam... ik zit hier met ranen op mijn werk..

Patricia zei

Sticht, voor mij nog steeds Precious Opal: jij was er eentje van mijn allereerste nestje coons en wat was je grappig met je bolle koppie. Vreselijk dat je al zo jong moet gaan.... Rust zacht.
liefs van mij en je moedertje Turtle en je broer Onyx... STerkte Miriam!

Anoniem zei

Wat erg Miriam, na het vorige bericht leek alles weer goed.
Het is voor Stitch het beste zo, hij had het goed bij jullie en jullie genoten van hem.
De mooie momenten zullen blijven hangen, die kan niemand afnemen. Ik wens jullie sterkte om dit verlies te verwerken.
Gr Jan W

hendrike zei

Wat vind ik dit erg voor je Miriam, veel sterkte.....

Frizzy's Fortune zei

jeeeeetje neee, en het ging beter na het vorige bericht zo leek het dus.......wat ontzettend erg voor jou/jullie.....het doet zo vreselijk pijn om je kattenvriendje te moeten missen weet ik....veeel sterkte gewenst..
liefs uit Nijmegen
Heidi en Bonny-Lippy-

afanja zei

Wat een sneu verhaal, Miriam, vooral omdat het weer goed leek te gaan met Stitch.
Heel veel sterkte met dit grote verlies, Miriam.

elly oud zei

Ahhhh Mirjam wat een sneu nieuws , ik weet niet zo goed wat te zeggen maar wens jouw en je gezin sterkte met het verwerken van dit verlies

Xx Elly

Sylvia zei

Ach nee toch... en pas 4 jaar oud...
Rust zacht lieve Stitch.
Heel veel sterkte Miriam!

Monique zei

Dat is schrikken na je vorige bericht. Sterkte gewenst!
Groet, Monique

marjolein vh pl zei

Oh, wat erg, daar schrik ik toch erg van.
Want je laatste bericht was juist weer positief.
Heel veel sterkte met dit verlies en ja, wat zal je hem gaan missen joh!

elly zei

O Mariam en ik dacht dat het leed geleden was. Wat vreselijk. Wat zul je hem missen.
Ik wens je veel sterkte in deze toch al donkere dagen.

Edwin y Cornelia zei

Wat verdrietig,Miriam! Geen enkele kat kan hem vervangen maar we hopen dat er toch binnenkort weer een andere kat zal komen die mag genieten van het goede leven bij jullie (of twee). Het verdriet zal nog wel een poos blijven, maar niks wat zo afleidt en je weer zo aan het lachen zal maken als een kitten. Liefs van Edwin en Cokky (ervaringsdeskundigen).

Lia zei

Wat erg voor je Miriam!
Wat zul je hem missen.
Sterkte hoor!

Tiny zei

Lees het nu pas, ben veel te druk de laatste tijd.
Hoop dat het een beetje gaat me je.
Want weet uit ervaring dat je je huisdier zo vreselijk kan missen.
Sterkte !!

Ank zei

Ik lees dit nu pas en schrik er van. Had dit na je vorige bericht natuurlijk niet verwacht, wat vreselijk. Inmiddels ben je nu aan het verhuizen en woon je al (bijna) in Amersfoort. Ik wens jullie daar heel veel geluk samen en dat het maar een mooie en goede start van een nieuw leven mag zijn!

marjolein vh pl zei

Kom je op je nieuwe woonplek nog gauw een goed en super liefdevol 2012 toewensen.
En schiet het uitpakken al op ?
Sterkte met alles.
De kinderen zijn vandaag zeker voor `t eerst naar een andere school...spannend hè ?
Dag