woensdag 12 oktober 2011

Ongeluksgetal?


Ineens hadden wij iets met het getal 13. Mijn dochter, ivf kind, is gemaakt op vrijdag de 13e. Niemand anders wilde op die datum, mij bracht het het zo lang gehoopte moederschap. Toen zij een jaar was kochten we dit huis, aan de Dorpsstraat 13. De overdracht bij de notaris en het ontvangen van de sleutels gebeurde op vrijdag de 13e. En nu, hoe kan het ook anders, gaan wij binnenkort dit huis verlaten, na er 13 jaar te hebben gewoond. Ongeluk heeft het me nooit gebracht, nummer 13. Integendeel, ik heb met ongelooflijk veel plezier gewoond in dit huis. Al hebben we ontzettend moeilijke jaren achter de rug, nu hebben we nu weer een solide en fijn gezin, en tussendoor hebben we ook intens genoten van het landelijke leven. Maar het leven komt in fases. Binnenkort gaan we door naar de volgende. Amersfoort, een heel andere omgeving, maar wel, echt waar, naar nummer 22 op 22 december. Ben benieuwd of we daar 22 jaar gaan wonen?

14 opmerkingen:

Monique zei

Nou, dat zou toch een geweldig vooruitzicht zijn?! Zeker met dit paarse kroontje op de laatste 13 jaren!

Anoniem zei

Mooie macro Miriam, inderdaad net een kroontje.
Gr Jan W

Sylvia zei

Jeetje wat toevallig allemaal :-)
22 jaar... dat zou een hele mooie tijd zijn :-)

afanja zei

Als het dan maar 22 gelukkige jaren zijn, Miriam, net zo mooi en kleurrijk als dit bloemetje.

Ank zei

Ik wens je in ieder geval eerst maar eens 22 gelukkige jaren toe!
Prachtige die Akelei-kroon in het paars!

Lia zei

22 of niet, ik hoop dat het heel gelukkige jaren worden!
En deze foto vind ik geweldig!

Yvonne zei

Ik hoop het voor je Miriam, 22 jaren vol geluk, liefde en gezondheid!!

m vh pl zei

Dat wens ik je ook toe...en dwing de 22 jaar maar gewoon af :-)
Mooie kroon op je 13jr tuinwerk.
En nogmaals veel geluk.

FotoAnna zei

Fijne macro opname Miriam van de akkerlei!
Zal voor je duimen... 22 jaar vol liefde en gezondheid!
Fijn weekend en lieve groetjes van Anna ;-)))

joshi daniel zei

gorgeous and the details are so good!

hendrike zei

Ja, bijzonder!Maar wat voor getal dan ook, ik wens je heel veel geluk in je nieuwe huis!

Monique zei

Bijzonder hoe die getallen steeds terugkomen. Ik wens je in ieder geval zeker 22 gelukkige jaren in Amersfoort. Enne...welkom op de Veluwe dan maar alvast!
Groet, Monique

Monique zei

Bijzonder hoe die getallen steeds terugkomen. Ik wens je in ieder geval zeker 22 gelukkige jaren in Amersfoort. Enne...welkom op de Veluwe dan maar alvast!
Groet, Monique

elly zei

Uiteindelijk dus toch naar Amersfoort?
Ik wens je heel veel geluk en hopelijk zien we je binnenkort weer terug op blog.