donderdag 8 september 2011

Web-log of weg-log?



























Alle vertrouwen had ik erin, al duurde het wat langer, dat mijn log binnen enkele dagen weer online zou zijn. Maar niets bleek minder waar. Nieuwe ronde dus, met nieuwe kansen. Vanaf vandaag is dit mijn nieuwe, permanente, webadres. En al met al niet eens zo'n slecht idee nadat de afgelopen jaren mijn hele leven op zijn kop ging. Maar nu alle voormalig Webloggers stuurloos zijn, waar stuur ik die verhuiskaartjes nu naar toe?

6 opmerkingen:

Edwin y Cornelia zei

En weer een echte Miriam-foto!Je verhuiskaartje stuur je naar: http://uitwijkpost.wordpress.com/
Groeten!

afanja zei

Hey Miriam,
Welkom terug!
Fijn dat je een plekje hebt gevonden voor een nieuwe start. En aan de foto te zien is het een heerlijk frisse start.
Ik had je willen wijzen op de uitwijkpost, maar dat is hierboven al gedaan, zie ik.

keyfo zei

Prachtige foto Miriam.
Ik ga je link veranderen op mijn site, ik geef je geen ongelijk hoor.
Ik was 3 jaar geleden al overgestapt vanwege problemen.
Bevalt me prima, heb mij log nog wel, maar gebruik hem nooit en de foto's heb ik allemaal nog.
Mooie lay-out en succes.
Gezellig zonnig weekend en groetjes

Sylvia zei

Goed idee Miriam, ze blijven toch maar aan het prutsen daar. Op een gegeven moment was ik het ook zó beu daar.
Welkom bij blogspot! ;-)
(al ben ik momenteel meer op aminus3 te vinden...)
Een parel van een foto!

Monique zei

De druppeltjes maken er een superfoto van Miriam, prachtig!

Dinie zei

Hoi Miriam,

ook ik(van de groenerijnwaarder) heb me groen en geel geergerd aan weblog. Heb iets langer gewacht dan jij met overstappen maar ook ik ben naar een ander gegaan. Was het wachten zat. Alles weg. Balen, maar opnieuw beginnen. Frisse moet en veel plezier. Je verhuis kaartje kan naar http://digro.wordpress.com
groetjes Dinie