maandag 26 september 2011

Te laat....


Te laat besef ik dat ik de zaden van de gele en de paarse Morgenster had moeten verzamelen. De laatste bol is zo goed als vervlogen. Bij de Morgenster gaat dat hard! Zo is er een prachtig ronde bol en zo is er slechts een stengeltje over. Te druk met foto's maken van de laatste natte plumeaus. Nu grijp ik mis. Wil ik hem in mijn nieuwe tuin dan zal ik nieuw zaad moeten bemachtigen. Gelukkig hebben we tegenwoordig Internet; bij de Bolster of Vreeken kan ik hem vast wel vinden. Op het lijstje dan maar!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lijken wel natte heksenbezems....
Mooi gezien Miriam. Goed gedaan.
Gr Jan W

FotoAnna zei

Werkelijk schitterend Miriam!
Heel mooi weergegeven...
Lieve groetjes van Anna

Monique zei

Prachtig Miriam! Het lijken inderdaad net miniatuur heksenbezemtjes!

afanja zei

Ook dit is weer een plaatje, Miriam!
Met die zaadjes komt het vast wel goed.

Yvonne zei

Die druppeltjes die doen het hem, prachtig, hopelijk lukt het om aan nieuwe zaadjes te komen!

marjolein vh pl zei

Mooi gevangen zijn je ieni-mini druppeltjes, net als je druppels van de `verdeler`.
Misschien mag/mocht ie niet mee naar de nieuwe plek ;-)

Sylvia zei

Als ik de plant zie ken ik 'm vast, de naam komt me iig wel bekend voor.
Als de zaden al zo fotogeniek zijn...
Echt een prachtige foto, super belicht en dan al die pareltjes, zo mooi...

Ank zei

Een beauty van een foto!

mddigitaal zei

Je hebt in ieder geval een prachtige plaat ervan!
Groet, Monique